Trek Madone SL 2020 – nowe i równie szybkie!

Kategorie:

 

Obydwa modele Madone SL 6 Disc i Madone SL 7 Disc oferują tą samą zaawansowaną aerodynamikę, jakość jazdy i integrację co Madone SLR, ale zostały wykonane z użyciem karbonu serii 500 OCLV i wyposażone w tradycyjne kierownice i mostki. Podczas gdy Madone SLR wykonano z użyciem najbardziej zaawansowanego materiału stosowanego przez Treka, czyli karbonu OCLV serii 700, w Madone SL jest to wariant, który pozwala uzyskać najlepszy możliwy kompromis pomiędzy wydajnością i ceną. Rama Modone SL w rozmiarze 56 cm waży 1225 gramów. Bez zmian pozostaje jedno – Madone SL ma wiele rozwiązań, które dotąd były zarezerwowane dla Madoone SLR.

 

 

Model SL 7 Disc i poszczególne detale i rozwiązania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Madone SL i SLR mają dokładnie te same kształty ramy i maja identyczną aerodynamikę, nowe modela posiadają także regulowany IsoSpeed, ukryty w górnej rurze, co pozwala użytkownikowi ustawiać poziom komfortu za pomocą prostego suwaka. W obydwu wersjach jednostka IsoSpeed ma odpowiednie tłumienie, odpowiedzialne za kontrolowane czucie powierzchni.

 

Nowe modele Madone SL wyposażone są w tradycyjną kierownicą i mostek. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać korzystniejszą cenę, jednocześnie przewody pozostają niemal tak ukryte jak w zintegrowanym kokopicie w Madone SLR. Można też dołączyć kierownicę aero.

 

Model SL 6 Disc (19999 zł 0wyposażony jest w mechaniczną Ultegrę Shimano oraz tarczowe hamulce hydrauliczne i karbonowe karbonow0-aluminiowe koła Bontrager Aeolus Comp 5.

Model SL 7 Disc (26999 zł) za to został wyposażony w Ultegrę Di2 i koła Aeolus Pro 5, także z karbonu, by obniżyć agę i dodatkowo poprawić aerodynamikę maszyny.

 

 

Obydwa modele są już dostępne w sklepach. Więcej szczegółów na trekbikes.com 

 

Model SL 6 Disc i poszczególne detale i rozwiązania możecie zobaczyć poniżej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski
Zdjęcia: Trek
Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x