Trek Madone 9.2 – Prezentacja

Kategorie:

 

„Czerwone samochody sa najszybsze”, głosi popularny slogan, a czy tak samo jest z rowerami? Ten Madone 9.2 nie ma powodów, żeby być powolnym. Został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki, co dotyczy chociażby profili rur i kilku pomniejszych detali…


 

 

Tylny hamulec chowa się w przeznaczonym dla niego wycięciu w górnych widełkach. Jak wiele elementów Madone’a, tak i on jest unikalnym komponentem, zaprojektowanym z myślą o tym modelu. 


 

 

Pod czarną owiewką kryje się łożysko kulowe, czyli coś, co Trek nazwał ISO Speed. Pozwala to sztycy na swobodniejszy ruch względem całej ramy, a przez to podniesienie komfortu jazdy. 


 

 

 

 

Przedni hamulec naśladuje tylny – wpisuje się w obrys elementów ramy i widelca. Dodatkowo jego mechanizmy są chronione pod ruchomymi klapkami, odchylającymi się na boki w czasie skrętów. 


 

 

Widelec i główka ramy w pełnej krasie. 


 

 

 

 

Również kokpit jest dzieckiem tunelu aerodynamicznego i krzywej oporów powietrza. W pełni karbonowa kierownica jest zintegrowana ze wspornikiem, posiada spłaszczony profil i specjalne kanały do poprowadzenia przewodów całkowicie poza widokiem obserwatora. 


 

 

 

Ultegra cieszy oko i ucho. Jest piękna, cicha, dyskretna i diabelnie precyzyjna. I piękna. Dotyczy to absolutnie każdego jej elementu, od dźwigni aż po przerzutki. 


 

 

 

 

Koła Bontrager Aura 5 TLR również są bardzo aero. Wysokie obręcze wprawdzie wykonano z aluminium, jednak nie moga być ciężkie, skoro cały rower wazy zaledwie 7,5 kg. 


 

 

Trek Madone 9.2, rozmiar 52 cm, waga: 7,5 kg. Cena: 25.999 zł. 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński
Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x