Show Room PROROWERY.PL – otwarcie!

Kategorie:

Michał Góźdź
Michał Góźdźhttp://www.etnh.cc
Naczelny redaktor gravelowego magazynu ETNH. Brzmi poważnie! Od 20 lat inspiruje do podróżowania po górach. Inicjator polskiej sceny enduro, obecnie pasjonat graveli, wyścigów ultra i bikepackingu. Stale trzymający rękę na pulsie aktualnych trendów.

10 marca uczestniczyliśmy w otwarciu pierwszego sklepu sieci PROROWERY.PL w formule show roomu. Zlokalizowany w Krakowie, przy ulicy Zakopiańskiej 56A/8 sklep, jest kolejną fazą konceptu budowy w pełni profesjonalnej sieci salonów rowerowych i łączenia ich w jeden organizm z nowoczesną sprzedażą online. Mityczny święty graal satysfakcji klienta, czyli odmieniany przez wszystkie przypadki omnichannel, ma stanowić tu unikalną propozycję wartości. Było odważnie i z rozmachem.

Multibrandowość i… multirowerowość

Jest prawie niemożliwe, aby w drodze do show roomu PROROWERY.PL, nie minąć jakiegoś innego rowerowego sklepu. Okolice Parku Handlowego Zakopianka, to zagłębie handlu rowerówką. Nieodłączne rekwizyty galowego otwarcia – balony, bezbłędnie wskazywały jednak, gdzie tego dnia bije źródło darmowych przekąsek, szampana i grzania się w błyskach fleszy.

W show roomie przy Zakopiańskiej, do dyspozycji będą cztery marki: Ridley, Orbea, Focus i Romet. To przemyślana kombinacja oferty, pokrywająca zakresem większość potrzeb osób poszukujących nowego roweru. Wzajemnie uzupełniające się segmenty, od wyczynowych rowerów z barankiem, przez popis nowoczesnej technologii i inżynieryjne fajerwerki w segmencie rowerów elektrycznych. Niezależnie od tego, czy właśnie zbierasz się do gravelowej przeprawy na drugi koniec świata, czy trenujesz do olimpijskiego startu na trasie XC, w tym miejscu znajdziesz rower dla siebie. Rowerów jest dużo, a nowocześnie zaaranżowana przestrzeń we wnętrzu show roomu, nie sprawia, że czujesz się jak w magazynie rowerowym. Mimo ograniczonej powierzchni, znalazło się sporo miejsca na akcesoria, ubrania i dobrze wyposażony serwis. Inspiracje i aspiracje do przestrzeni premium są tutaj dobrze widoczne.

Omnichannel

PROROWERY.PL to obecnie sieć 45 stacjonarnych sklepów w różnym formacie i ambitne plany, aby być największym graczem na rynku wśród sieci sprzedaży detalicznych… aleeee mamy 2022 rok! Pandemia na stałe zmieniła przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, sprzedaż przenosi się do online, modele biznesowe direct-sales święcą triumfy. Nie da się obecnie budować nowoczesnej sprzedaży bez internetu i menadżerowie z PROROWERY.PL odrobili tą lekcję na 5.

Za pomocą sklepu internetowego PROROWERY.PL, można dokonać zakupu roweru, który dostarczany jest do domu w 100% gotowy do jazdy (w 100 % złożony). Jest mocno „frontem do klienta”, bo PROROWERY.PL chwali się dostawą od drzwi do drzwi w 24h. Można zwrócić rower zakupiony w internecie w ciągu 100 dni od zakupu (zamiast wymaganych prawem 14), kupić na raty czy w leasingu.

Unikalną propozycją wartości jest scenariusz, kiedy mogę kupić rower w internecie z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Wtedy dzieje się cała magia.

Rower taki zostanie dostarczony następnego dnia do jednego z salonów sieci, gdzie mogę na miejscu przejechać się, przetestować. Ostatecznie, jeśli się nie zdecyduję na ten model – mogę go nie odebrać, zmienić swoją decyzję zakupową, doradzić się eksperta i wyjechać wymarzonym rowerem. Wszystko to, dzieje się pod opieką fachowej obsługi, która zadba o satysfakcję i doradzi. Brzmi nieźle, szczególnie dla osób, które są mniej zorientowane jakiego roweru potrzebują i obawiają się zakupu w ciemno w internecie.

Wegańskie burgery i trudne pytania z branży

Po zakończeniu oficjalnej części, przy wegańskim burgerze serwowanym wprost z food-trucka zaparkowanego przed wejściem do show roomu, mieliśmy okazję przepytać osoby odpowiedzialne za całe zamieszanie.

Powstanie sieci PROROWERY.PL było poparte silną analizą rynku rowerowego w Europie, na świecie i oczywiście w Polsce. Zarządzający przedsięwzięciem mają dużą świadomość aktualnego trendu rozwoju sprzedaży i potrzeby konsolidacji rynku dla dalszego rozwoju sieci dystrybucji detalicznej. Tylko duzi gracze mają szansę na zamawianie i otrzymywanie w terminie dostaw. Małym zostaną ochłapy i końcówki zamówień, pojedyncze sztuki.

Budowa dużej sieci sprzedaży, posiadającej towar, dającej wsparcie marketingowe i elastyczność finansową nawet mniejszym sklepom, wysokie standardy obsługi i ekspercka wiedza. Koncentracja na dużych miastach, docieranie do nowego grona odbiorców, również klienta premium. Do tego nowocześnie działający e-commerce. Wszystko to, jest obietnicą nowej jakości na polskim rynku. Beneficjentem ma być oczywiście klient.

Obyś żył w ciekawych czasach (z rowerami w sklepach)

Żyjemy we wspaniały czasach. Nie ma miesiąca, abyśmy nie uczestniczyli w otwarciu „dużego formatu”, a otwarcie show roomu PROROWERY.PL do takich zdecydowanie należy zaliczyć. Przemyślany dobór marek w asortymencie, śmiała koncepcja połączenia handlu online z fizycznymi sklepami, zdecydowana odpowiedź na bieżące trendy i adresacja potrzeb klientów – brzmi jak murowany sukces. Trzymamy kciuki, żeby tak właśnie było, bo na omnichannelu niejedna branża już połamała zęby. Prawdziwą miarą sukcesu, będzie utrzymanie spójności i zachowanie kontekstu w przeskokach między światem online i realnym w procesach posprzedażowych, obsługowych, reklamacyjnych.

Teraz wypada tylko zaprosić was do odwiedzenia strony PROROWERY.PL lub jednego z 45 stacjonarnych sklepów sieci i powiedzenia „sprawdzam”. Jest w czym wybierać. Sezon startuje wkrótce, rowery czekają. Z perspektywy klienta o to właśnie chodzi!

0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Czytaj dalej

Podobne artykułu

0
Would love your thoughts, please comment.x