Shockblaze R7 Pro Xenon – Prezentacja


Waży prawie 10 kg, jednak robi naprawdę dobre wrażenie. Zwłaszcza, jeśli pamiętamy, ile ten rower kosztuje… 



„Alloy Deluxe” – czyzby widelec był aluminiowy? Nie! To karbonowa konstrukcja. Czuć to w trakcie jazdy, komfort sterowania to zasługa tego właśnie komponentu.



Ściąga z technologii – taperowana główka, malowanie „na mokro”, hydroformowane rury. 



S7 Pro Xenon wpadł do nas w rozmiarze 56 cm. W sam raz dla testera o wzroście 185 cm. 



Hamulce mogłyby być mocniejsze. Ich obsługa nie nastręczała jednak żadnych kłopotów. 



Tak, to jeden z nielicznych gotowych rowerów z osprzętem Campagnolo. Tutaj mamy dwudziestobiegową grupę Xenon. Zmianę biegów, pomimo przyzwyczajeń do Shimano i Sram, można szybko opanować. 



Korba z tarczami w rozmiarze 50/34 z. wystarczy amatorom. Jest sztywna, ale ciężka. Jak wskazali nasi testerzy, warto docenić suport BB30 w tej kategorii cenowej. U konkurencji nadal można spotkać… kwadratowe osie!



Ciężkie koła i ciężkie opony – to one w dużej mierze odpowiedzialne są za wagę roweru. Do spokojnych treningów wystarczą w zupełności. W miarę wzrostu ambicji, można je po prostu wymienić na lżejszy zestaw i, przede wszystkim, lekkie zwijane opony!



Shockblaze lubi dawać długie wsporniki do swoich rowerów. W tym przypadku nie jest to powód do narzekania.



Schockblaze S7 Pro Xenon waży 9,9 kg w rozmiarze 56 cm i kosztuje 3649 zł. Odsyłamy was do Magazynu Bike 5/2014 do działu Tour po jego pełny test. 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński, l.kopaczynski@magazynbike.pl

Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »