Schwalbe G-One RS gravelowe semislicki bliskie premiery?

jedna minuta czytania

Ivar Slik, zawodowy kolarz z gravelowego teamu Wiliera, zwyciężył na nowych oponach w wyścigu Traka 200 w Gironie 1 maja, o zaledwie sekundę wyprzedzając drugiego zawodnika na mecie po prawie 6,5 godzinach jazdy. Czy bieżnik o niewielkich oporach toczenia miał w tym swój udział?

Szczegóły techniczne G-One RS

Schwalbe G-One RS to wciąż oficjalnie tylko prototyp, więc nie znamy żadnych szczegółów na temat nowej opony typu semislick. Wyglądają jednak bardzo podobnie do G-One R, więc zakładamy, że mają tę samą osnowę Super Race i mieszankę gumową Addix Race, ochronę przed przebiciem Super Race V-Guard oraz stopkę i osnowę przystosowane do opon bezdętkowych TLE.

To, co wydaje się niemal gładkie w środkowej części, jest w rzeczywistości zygzakowatym wzorem bieżnika przypominającym jodełkę, który wydaje się lekko uniesiony ku tyłowi, aby zapewnić dodatkową przyczepność przy jeździe na wprost.

Kontrola na zakrętach jest zapewniona przez pojedynczą dłuższą wypustkę w kształcie bumerangu, która rozciąga się w obszarze przejściowym, a następnie przez trzy mniejsze wypustki o podobnym kształcie na brzegach, zapewniając większą przyczepność, im głębiej wchodzisz w zakręt.

Podejrzewamy, że nowa opona o ścianach bocznych z naturalnej gumy w kolorze „Transparent Skin” będzie prawdopodobnie dostępna w wersjach 40 i 45 mm, tak jak G-One R, i będzie sprzedawana za tą samą równowartość 73 euro, gdy zostanie wprowadzona na rynek. Może nawet ważyć nieco mniej dzięki mniejszej ilości bieżnika na środku opony.

Informacje: schwalbe.com

Redaktor naczelny Magazynu BIKE.
Dla ETNH dzieli się ogromnym doświadczeniem w branży pisząc o gravelach.

Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzednia hstoria

Anioły Babskiej Korby

Następna historia

Gravelowe złoto – ustawka ETNH e06s02

Ostatnie autora

Test NS Bikes Rag+ 3

Aż nie chce się wierzyć, że pierwszą wersję Raga+ od NS Bikes testowałem w 2018 roku!…

Test KTM X-Strada Master

Tradycja tradycją, ale kierunek musi się zgadzać, a w przypadku serii X-Strada KTM jest to sport! Jak…

Test Polygon Tambora G8X

Polygon Tambora to pierwszy karbonowy gravel indonezyjskiej marki, a my mieliśmy przyjemność go sprawdzić. Za sprawą…

0
Would love your thoughts, please comment.x