Prezentacja: Liv Avail AR 2 więcej niż szosówka

Kategorie:

 

Specyfikacja

 

Rozmiary XXS, XS, S, M, L
Kolor Czerwony/Czarny
Rama Aluminium Aluxx, Compact Road, rura podsiodłowa D-Fuse, zintegrowany zacisk wspornika siodła, wew. prowadzenie pancerzy
Widelec Kompozyt węglowy Advanced, kompozytowa rura sterowa OverDrive, Disc
Tylny amortyzator N/A
Kierownica GIANT Connect, alu.
Wspornik kierownicy GIANT Contact, alu.
Wspornik siodła GIANT D-Fuse, kompozyt węglowy
Siodło LIV Contact Forward, UniClip, DCF (Dynamic Cycling Fit), ParticleFlow
Pedały platformowe z noskami
Manetki SHIMANO Tiagra, 2×10
Przerzutka przednia SHIMANO Tiagra
Przerzutka tylna SHIMANO Tiagra GS
Hamulce GIANT Conduct Disc, tarcze 160/160, hydr.
Dzwignie hamulca SHIMANO Tiagra
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO Tiagra, 11-34T, 10s.
Łańcuch KMC X10-1
Mechanizm korbowy SHIMANO Tiagra, 50/34T
Srodek suportu SHIMANO BB-RS500
Obręcze GIANT S-R2 Disc
Piasty New GIANT S-R2 Disc
Szprychy GIANT S-R2 Disc
Opony GAINT GAVIA FONDO 2 700X32C Tubeless, zwijane

 

Najciekawsze detale

 

 

Rower zbudowany jest na zgrabnej, aluminiowej ramie z materiału nazwanego Aluxx, która ma cały szereg zaawansowanych rozwiązań

 

 

Zupełnie nieprzypadkowo, skoro Liv to siostrzana marka Gianta, także one czerpią pełnymi garściami z doświadczeń tajwańskiej marki

 

 

Główka sterowa kryje rurę sterową OverDrive karbonowego widelca

 

 

Sam widelec jest jednak karbonowy, co ma pomóc w amortyzacji drgań

 

 

Sama konstrukcja ramy to także dziedzictwo marki – Compact Road oznacza mocno opadającą rurę górną. Giant był tu pionierem.

 

 

W rowerze większość linek i pancerzy poprowadzono wewnętrznie. Rower na zdjęciach jest świeżo złożony, część pancerzy można jeszcze skrócić

 

 

Tylny trójkąt jest szeroki, zostawia miejsce na jeszcze szersze opony, bez problemu zmieszczą się gravelowe. Pomyślano też o otworach na dodatkowe akcesoria. Istnieje też możliwość zamocowania bagażnika – specjalna obejma na sztycę ma kolejne otwory (nie ma jej na zdjęciu)

 

 

W rowerze znalazła się też sztyca D-Fuse z karbonu, o własnościach amortyzujących

 

 

Sztycę wyposażono w sprytny system ułatwiający poziomowanie siodła

 

 

Firmowe siodło Liva to model sportowy – Contact Forward

 

 

Rower wyposażono w napęd Shimano Tiagra

 

 

Dwie zębatki z przodu połączono tu z dziesięcioma z tyłu i trybem 11-34 z

 

 

Korba ma zębatki 50/34 z, a środek suportu klasyczne, zewnętrzne i wkręcane miski

 

 

Obydwie osie mają 12 mm, ich końcówki mają regulowane ustawienie.

 

 

Zaciski hamulców Condust Disc są hydrauliczne i mocowane zgodnie ze standardem Flat Mount. Tarcze mają 160 mm średnicy.

 

 

Do połączenia mechanicznych dźwigni z hydrauliką służy specjalny adapter, zintegrowany z mostkiem

 

 

Przewody wychodzą z niego sprytnie, od razu do dołu

 

 

W zestawie dostajemy też uchwyt na GPSa z różnymi wkładami od urządzeń różnych producentów (tu do Garmina)

 

 

Uchwyt jest w optymalnym miejscu – dzięki temu ekran jest stale widoczny

 

 

W rowerze użyto też komapktowej kierownicy i wygodnej owijki Liv

 

 

Firmowe są także koła i opony o szerokości 32 mm Gavia Fondo 2 – od razu tubeless!

 

 

Koła są aluminiowe, ale wyglądaja jak karbonowe

 

Sugerowana cena modelu wynosi 5499 zł.

Więcej informacji znajdziecie na liv-cycling.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski
Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x