Prezentacja: CORRATEC ALLROAD A1 gravel po niemiecku

Kategorie:

Specyfikacja fabryczna

 

RAMA CORRATEC ALLROAD 
ROZMIARY 46, 49, 52, 55, 58, 61
KOLORY JASNOPSZARY//CZARNY
WIDELEC CORRATEC PRO CONTROL DISK FORK
HAMULCE PRZÓD SHIMANO GRX DISC BRAKE 160 MM
HAMULCE TYŁ SHIMANO GRX DISC BRAKE 160 MM
MOSTEK ZZYZX SL ALLOY
KIEROWNICA ZZYZX SL ALLOY HANDLEBAR
SIODŁO CORRATEC SPORT
WSPORNIK SIODŁA ZZYZX TWIN BOLT
MECHANIZM KORBOWY SHIMANO GRX 42T
KASETA/WOLNOBIEG SHIMANO SLX 11-42T 11S
PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO GRX 11S
MANETKI SHIMANO GRX 11S
KOŁA ZZYZX 700C DISC
OPONY WTB RIDDLER
WAGA 10,54 KG
CENA 7 629 ZŁ

Dystrybutor: Polbike

 

Detale i szczegóły wyposażenia

 

 

Jak przystało na produkt niemiecki (a przynajmniej o taki pochodzeniu), na rami znalazła się odpowiednia flaga

 

 

Jak też i charakterystyczne logo. Aluminiową ramę wyposażono w wewnętrzne prowadzenie linek i pancerzy

 

 

Dotyczy to trójkąta głównego ramy – następnie pancerze „wychodzą” przed środkiem suportu

 

 

Rower zgodny jest z najnowszymi standardami – zastosowano w nim sztywne osie

 

 

Zarówno z przodu, jak i z tyłu. Oraz mocowanie hamulców typu Flat Mount

 

 

W rowerze znalazł się też napęd gravelowy Shimano GRX w mechanicznej wersji 1×11

 

 

W korbie jest w związku z tym jedna zębatka, ma ona wielkość 42 zębów. To konstrukcja podtrzymująca łańcuch specjalnymi zębami

 

 

Shimano po raz pierwszy oferuje taką korbę i zębatkę w zestawach szosowych

 

 

Z tyłu znajdziemy przerzutkę tylną z tłumikiem drgań i zębatkę 11-42 z.

 

 

Rower wyposażono w opony WTB Riddler w rozmiarze 622x37C

 

 

Według producenta mieszczą się maksymalnie gumy o szerokości 40 mm

 

 

Żeby nie było wątpliwości, do czego rower jest przeznaczony – jest i nazwa modelu Allroad

 

 

Rower wyposażony jest także w komponenty własnej marki ZZYZX, takie jak siodło i sztyca…

 

 

Ale też i kokpit, czy inne detale, typu owijka

 

 

Wszystko zostało pieczołowicie dopasowane kolorystycznie

 

 

Sztyca, podobnie jak kierownica ZZYZX, wykonane są z aluminium

 

 

Kierownica użyta w rowerze ma tzw. flarę, jej końcówki rozchylają się na zewnątrz, co ma ułatwiać sterowanie w terenie

 

 

Ciekawostka – końcówki kierownicy dodatkowo zabezpieczono. To bardzo dobry pomysł, owijkę w tym miejscu łatwo uszkodzić.

 

 

Pomyślano też o drobiazgach, np. regulatorach naciągu linki na pancerzu przerzutki

 

 

Seryjnie też przewidziano opcję montażu dodatkowych akcesoriów – jest i poprzeczka do błotników czy bagażnika

 

 

Także na widelcu są odpowiednie, dodatkowe otwory

 

 

Rowerowi nie sposób odmówić elegancji – detal, logo na główce sterowej 

 

Test roweru znajdziecie w TOUR 2/2020, do kupienia tutaj 

 

 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski
Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x