Prezentacja: BMC URS ONE – gravel bez ograniczeń

Kategorie:

 

BMC URS ONE w topowej wersji wyposażenia na Sramie Force/Eagle AXS – i tak, nie mylicie się, nigdzie nie widać logo!

 

 

Podpowiedź do rozszyfrowania nazwy – UnReStricted….

 

 

Specjalny widelec z mocowaniem Flat Mount i wewnętrznym prowadzeniem przewodu także został odpowiednio pomalowany

 

 

Rower przystosowany jest także do napędów bardziej konwencjonalnych niż Sram AXS – tu otwory do linek i pancerzy oraz sztycy tele (!)

 

 

Jeszcze raz nazwa roweru, widać też element tłumiący MTT

 

 

Czyli Micro Travel Technology – oferuje według firmy 10 mm skoku

 

 

Ramę od spodu, czyli na rurze dolnej ramy…

 

 

…odpowiednio zabezpieczono, podobnie zresztą pod środkiem suportu i na widełkach podłańcuchowych

 

 

Zacisk tylnego hamulca ukryto we wnętrzu tylnego trójkąta ramy

 

 

Tarcza hamulca Sram Red HRD ma z tyłu 160 mm

 

 

A z przodu aż 180 mm!

 

 

Seryjne opony mają aż 45 mm szerokości, są też od razu pozbawione dętek

 

 

W rowerze znalazła się też przerzutka Sram Eagle XX1 AXS i odpowiedni tryb 10-50 z.

 

 

Z przodu zaś w korbie Sram Red tylko jedna tarcza, która ma 38 zębów

 

 

Specjalna sztyca z podziałką, ale da się też zamontować konwencjonalną 27,2 mm

 

 

Oraz mostek pozwalający na ukrycie przewodów i integrację systemową kokpitu

 

 

W zestawie znalazł się nawet specjalny uchwyt na GPS i kamerę

 

 

Wisienka na torcie to koła gravelowe z karbonu DT Swiss GRC 1400 Spline

 

 

CDN!

 

 

Dane techniczne ze strony polskiego dystrybutora

 

  • Rama URS, Micro Travel Technology, PF86 bottom bracket, Flat Mount, 12x142mm thru-axle
  • Materiał 01 Premium Carbon, TCC Gravel
  • Rozmiary S / M / L / XL [wytłuszczono rozmiar testowany]
  • Widelec URS 01 Premium Carbon, Flat Mount, Integrated Cockpit System, 12x100mm thru-axle
  • Biegi 1×12
  • Korba SRAM RED 1 AXS, 38T
  • Kaseta SRAM XG 1295 EAGLE, 10-50T
  • Łańcuch SRAM X01 Eagle
  • Przerzutka przód –
  • Przerzutka tył SRAM XX1 Eagle AXS
  • Manetki Sram RED eTap AXS HRD
  • Hamulce SRAM RED ETAP AXS HRD, Centerline X Rotors (180/160)
  • Kierownica Easton EC70 AX
  • Mostek BMC ICS 01 – Integrated Cockpit Design, w/ computer and camera mount
  • Wspornik siodełka URS D-Shape Carbon, 15mm offset
  • Siodełko WTB SL8 Team 142
  • Piasty DT SWISS GRC 1400 SPLINE db 42, Thru Axle
  • Obręcze DT SWISS GRC 1400 SPLINE db 42
  • Opony WTB Resolute, 42mm
  • Waga 8.3200 g
  • Kolor Sand
  • Cena 39190 zł
  •  

Więcej informacji: bmc-switzerland.pl

 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski
Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński
Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x