Specyfikacja NS BIKES RAG+
Rama: NS Bikes 6061-T6 custom formed and butted tubes, 142×12 dropouts
Widelec: NS Gravel+ carbon fork, 15mm dropouts, NS thru axle
Przednia oś o średnicy 15 milimetrów (inaczej niż standardowa 12 mm w większości graveli, przełajówek i szosówek pod tarcze) pozwala na montaż koła z MTB.
Do roweru zmieszczą się koła 27,5″ z szerokimi oponami do 2,1″. Koła przystosowane są do zastosowania systemu bezdętkowego.
Stery: GW integrated tapered IS42/IS52, łożyska maszynowe
Mostek: RAG+ Stem 31.8 (80, 90, 100, 110mm)
Kierownica: Octane One Flare 420, 440, 460mm
Kierownica z „wywiniętymi” na boki rogami to cecha charakterystyczna graveli – wygodniejsza na dłuższe dystanse.
Customowy mostek NS Bikes idealnie dopasowany do całości.
Gripy: Velo VLT-2023LH
Sztyca: Kalloy 27.2mm
Siodełko: Octane One Crit CrMo hollow rails
Hamulec przedni: Sram Apex 160mm
Hamulec tylny: Sram Apex 160mm
Hamulce z mocowaniem typu flat mount.
NS Bikes Rag+. Klamki: Sram Apex
Obręcze: Alex Draw 2.1P asymmetrical, 32h, tubless ready
Szprychy: Double Butted Spokes 2,0-1,5-2,0 mm w/14mm nipples
Piasta przednia: NS Rotary 15×100 disc (łożyska maszynowe)
Piasta tylna: NS Rotary Cassette 142x12mm (łożyska maszynowe)
Poprzeczka na tylnym widelcu mocno ograniczy ewentualną jazdę w lepkim błocie.
Opony: Panaracer Gravel King SK 70x43c, foldable bead
Korba: Sram Apex 1x X-SYNC™ 42t, 170, 172,5, 175
Masywny tylny widelec nie pozostawia wątpliwości – będzie sztywno.
Suport: Truvativ GXP 73mm
Łańcuch: Sram, 11 spd
Przerzutka tylna: Sram Apex Type 2.1, long cage, 11spd
Manetka: Sram Apex, 11spd
Kaseta: Sun Race CSMS7 11-42t
Waga: 9,9 kg
NS Bikes Rag+ i jego zwarta konstrukcja pozwala oczekiwać sportowego zachowania.
Więcej informacji na stronie dystrybutora TUTAJ.
Test first ride NS Bikes RAG+ ukazał się w TOUR 1/2018. Jego elektroniczna wersja dostępna jest TUTAJ.