Firma No.22 wypuściła warte 1100 dolarów tytanowe, pełnowymiarowe błotniki do jazdy po szosie i szutrach. Opcja szosowa pasuje do opon o szerokości 28 mm, a wersja szutrowa do opon o szerokości 35 mm.

Każda z szerokości zaczyna się od 900 USD w surowym wykończeniu kolorystycznym, a jednokolorowe anodowane zwiększają cenę do 1000 USD. Opcja polerowania i anodowania kosztuje 1100 dolarów. Amerykańska marka, która specjalizuje się w tytanowych rowerach szosowych, twierdzi, że błotniki są wykonane z jednego kawałka tytanu. Eliminuje to szwy, tworząc czyste krawędzie i gładką powierzchnię, jak twierdzi producent z siedzibą w Nowym Jorku.

No.22 zdecydował się na wytrzymałość tytanu w swoich „chlapaczach”. Wersja szosowa waży 655 g, a rozmiar gravelowy 700 g, wliczając w to osprzęt, jak podaje marka. Choć tytan jest coraz częściej stosowanym materiałem na ramy rowerów szosowych i gravelowych, przeżywając prawdziwy renesans, tytanowe błotniki są rzadsze.
Info: 22bicycles.com
INFORMACJE O AUTORZE:
Zdjęcia: No.22