Limitowana edycja Shimano GRX i 10 niesamowitych rowerów gravelowych

jedna minuta czytania

Grupa GRX do rowerów gravelowych Shimano właśnie stała się bardziej błyszcząca… i lżejsza. Nowa, polerowana dźwignia zmiany biegów, korba, hamulce i przerzutka są już dostępne, oferując znane osiągi i klasyczny wygląd.

Aby to uczcić, Shimano zaprezentowało grupę w 10 rowerach od 10 różnych konstruktorów podczas wystawy 2022 Unbound Gravel Race Expo. Mamy ich zdjęcia oraz wszystkie szczegóły techniczne!

Limitowana edycja polerowanej grupy GRX

Po oficjalnym debiucie na Unbound będzie można ją kupić tylko jako kompletny zestaw u producentów ram i sprzedawców detalicznych na rynku wtórnym. Powyżej przedstawiamy grupę GRX Limited w tytanowym rowerze gravelowym Firefly Bicycles. Zwróć uwagę na nowe karbonowe koła GRX, które właśnie zostały wprowadzone na rynek, aby zapewnić znacznie lżejszą opcję dla zawodników ścigających się na gravelach.

Grupa będzie dostępna w trzech wersjach:

1×11 Drop Bar (ok. 5800 zł)
2×11 Drop Bar (ok. 6260 zł)
1×11 Flat Bar (ok. 4335 zł) gdzie kluczową różnicą są dźwignie hamulca i przerzutek oferowane w wersji do płaskiej kierownicy. Jeśli chcesz go mieć, skontaktuj się z lokalnym sklepem jak najszybciej, zanim zniknie z rynku.

Korby w grupie 1x mają tylko polerowane ramię korby…

…ale zestaw 2x ma również polerowaną dużą zębatkę

Przerzutka tylna ma polerowany główny korpus, tył i wózek.

Hamulce mają polerowane zaciski, a dźwignie hamulców są również polerowane na srebrno.

Galeria rowerów pokazowych GRX Limited


Oprócz pokazanych powyżej rowerów gravelowych Firefly (tytanowy) i English Cycles (stalowy), kilku innych konstruktorów stworzyło rowery pokazowe GRX Limited. Powyżej znajduje się tytanowy rower gravelowy Angel Cycle Works z Hiszpanii.

Limitowany stalowy rower gravelowy firmy Chumba pochodzi z Austin w Teksasie.

Tytanowy rower gravelowy Enigma pochodzi z Hailsham w Wielkiej Brytanii.

LOW Bicycles to jedyny konstruktor ram aluminiowych w tym gronie, pochodzący z San Francisco w Kalifornii.

Mariposa produkuje stalowe ramy z Toronto, Ontario w Kanadzie.

W tytanowym rowerze gravelowym, wyprodukowanym w Boulder, CO, Mosaic zdecydował się na płaską kierownicę.

Speedvagen to dzikie malowanie stalowego roweru gravelowego wyprodukowanego w Portland, OR.

Info: bike.shimano.com

Redaktor naczelny Magazynu BIKE.
Dla ETNH dzieli się ogromnym doświadczeniem w branży pisząc o gravelach.

Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzednia hstoria

Kolekcja rowerowa Jack Wolfskin – Test

Następna historia

Cane Creek wprowadza amortyzowany mostek z wajchą blokady

Ostatnie autora

Test NS Bikes Rag+ 3

Aż nie chce się wierzyć, że pierwszą wersję Raga+ od NS Bikes testowałem w 2018 roku!…

Test KTM X-Strada Master

Tradycja tradycją, ale kierunek musi się zgadzać, a w przypadku serii X-Strada KTM jest to sport! Jak…

Test Polygon Tambora G8X

Polygon Tambora to pierwszy karbonowy gravel indonezyjskiej marki, a my mieliśmy przyjemność go sprawdzić. Za sprawą…

0
Would love your thoughts, please comment.x