Dzięki temu mogą stanowić ekonomiczny zestaw do użytku na co dzień, włącznie z wypadami na treningi albo zwykłe dojazdy do pracy. Gumowe i regulowane opaski można dopasować do pożądanej średnicy rurki, dodatkowo lampkę przednią da się regulować na boki, a tylną umieścić w pionie lub poziomie. W każdym przypadku mamy do wyboru różne tryby świecenia, od migania po światło ciągłe.
Z przodu są to 2 diody XPG 5W, z tyłu 50 diod. Przód przy maksymalnej mocy pozwala na wygodne poruszanie się z prędkością 25 km/h po drodze, 400 lumenów w teren to nadal mało. Tył imponuje jasnością. Lampkę widać doskonale bez względu na wybrany tryb. Światełka dodatkowo są niewielkie i lekkie, co jeszcze podnosi ich użyteczność. Przód na dużych wybojach drga, co może przeszkadzać, tu sugerujemy poszukanie innego modelu. Przód w trybie maksymalnym świeci do 2 h, tył około 10.
PLUSY
dobry stosunek ceny do wydajności, prosty montaż
MINUSY
ograniczona stabilność przodu w terenie
Waga: 186/92 g
Cena: 110/49 zł
Info: romet.pl
Artykuł ukazała się w TOUR 4/2018.
Papierowe wydanie wciąż do nabycia w naszym SKLEPIE.
Elektroniczną wersję możecie nabyć w eKiosku.
INFORMACJE O AUTORZE:
Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski