Chris Fromme i zwycięskie Pinarello Dogma F10

Kategorie:

 

Number 1 może być tylko jeden. Tu nie ma wątpliwości – to sam Chris Froome.

 

 

Froome jeździ na Fziku, to model Antares, popularny także wśród amatorów. Z tylu widać nadajnik GPS, przekazujący m.in. aktualną pozycję zawodnika – generalnie dale telemetryczne też byłyby możliwe, ale teamy niechętnie się nimi dzielą. To m.in. ten gadżet pozwala na tworzenie sprytnych statystyk, wykresów i map live w czasie transmisji z wyścigu typu TdF.

 

 

Coś nam mówi, że siodło jest nowe… ale Chris używa takiego samego

 

 

Rama okolicznościowa, to i napisy odpowiednie. Mała nalepka SKY pomaga zaznaczyć wysokość sztycy. Obok logi UCI, czyli atest dopuszczający do wyścigów

 

 

Froome, tak jak cały Sky, używa też komponentów Pro. Tu kierownica Stealth EVO, zintegrowana z mostkiem

 

 

Froome na długość mostka nie narzeka. Używa też manetek satelitarnych Di2, jak i mocowania K-Edge do Garmina

 

 

Napęd to kompletna grupa Dura-Ace 9100, ale z manetkami i przerzutkami 9150, czyli Di2

 

 

Korba wyposażona jest w miernik mocy (przynajmniej tak nam powiedziano). Ciekawostka – Froome używa zębatek eliptycznych. Ale w tym rowerze ich nie znajdziemy

 

 

Za to są klasyczne hamulce Dura-Ace

 

 

Shimano dostarczyło także karbonowe koła. Froome używa kilku różnych modeli z serii 9100

 

 

I standardowo szytek Continentala – to model Competition ALX.

 

Tutaj zaś możecie zobaczyć wersję czerwoną roweru

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski
Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x