Canyon Inflite CF SLX 9.0 Pro Race – prezentacja

Kategorie:

Zapraszamy do naszej galerii. Oto on – Canyon Inflite CF SLX w całej okazałości.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - zacisk podsiodłowy został umieszczony bardzo nisko

 

Canyon Inflite CF SLX to zbiór wielu nietypowych detali, które decydują o jego wyjątkowości. Jedną z nich jest nisko umieszczony zacisk siodła, pozwalający na użycie dłuższej sztycy.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - śruba podsiodłowa dostępna jest od dołu

 

Śruba podsiodłowa do regulacji wysokości dostępna jest od dołu. Dzięki temu sztyca, blokowana niżej, może lepiej pracować. Przy okazji śrubę trudniej zachlapać błotem.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - garb ramy ma znaczenie użytkowe

 

Garb na rurze górnej ramy to nie tylko wyróżnik wizualny. Kształt ułatwia przenoszenie roweru na ramieniu.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - tylne widełki spłaszczono by podnieść komfort jazdy

 

Tylne widełki spłaszczono, by podnieść komfort jazdy. Zadbano jednocześnie o dużą ilość miejsca na opony.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - tylne widełki przemyślano w najdrobniejszych szczegółach

 

Widełki tylne dodatkowo cofnięto, również po to, by podnieść ich elastyczność, ale i usztywnić bocznie.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - haki tylnego koła, oś 12 mm

 

Haki przystosowane są do osi sztywnej 12 mm, napęd to Sram Force 11.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - korba Quarq, gotowa do montaż¨miernika mocy

 

Ramiona korby nie tylko wykonane są z karbonu, Quarq Prime Carbon przygotowany jest też do montażu miernika mocy.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - ogranicznik zapobiega spadaniu łańcucha

 

Mały, praktyczny detal – łańcuch przed spadnięciem chroni ogranicznik Canyona. Przydatny głównie przy zrzucaniu roweru z ramienia.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - główka sterowa i widelec

 

Dużo miejsca na oponę i błoto jest też w widelcu. Seryjne opony mierzą 33 mm, ale swobodnie zmieści się i 40 mm.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - widelec ma proste ramiona

 

Widelec o prostych ramionach odpowiada za bezpośrednie prowadzenie roweru Canyon Inflite CF SLX.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - oś 12 mm w przedniej piaście

 

Również oś w przedniej piaście ma średnicę 12 mm. To już standard.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - przednia tarcza ma 160 mm

 

Przednia tarcza  w hamulcach Force ma 150 mm średnicy. Mocowanie Flat Mount, także z tyłu, w Canyon Inflite CF SLX.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - tylny hamulec i tarcza 140 mm

 

Z tyłu za to znajdziemy tarczę o średnicy 140 mm.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - mufa suportowa jest pancerna

 

Środek suportu osadzono w pancernej mufie. Użyto środka typu Press Fit, co pozwoliło poszerzyć mufę.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - głowka sterowa i mostek

 

Za sztywność ramy Canyona Inflite CF SLX odpowiada też potężna główka sterowa.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - zintegrowany kokpit 

W rowerze Canyon Inflite CF SLX zastosowano lekki, zintegrowany kokpit – mostek i kierownica to jeden duży, karbonowy element.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - mostek blokują dwie śruby

 

Mostek blokowany jest za pomocą dwóch śrub imbusowych.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - karbonowe koła Reynols

 

W rowerze seryjnie zastosowano karbonowe koła Reynolds Assault LE, przystosowane do opon bezdętkowych.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - opony Schwalbe X-One

 

Z pudełka jednak rower wyjeżdża na dętkach. Ale wentyle do tubelessów dostajemy w zestawie.

 

Canyon INFLITE CF SLX 9.0 PRO RACE - karbonowa sztyca i siodło

 

Za wygodę w dużym stopniu odpowiada karbonowa sztyca z dużym zakresem regulacji i siodło.

 

 

Model kosztuje 18199 zł i dostępny jest w rozmiarach od 3XS do XXL (osiem różnych).
Całą kolekcję znajdziecie na canyon.com

Pełną specyfikację roweru znajdziecie tutaj

Pod tym adresem szukajcie naszego testu starszej wersji aluminiowej!

 

 

INFORMACJE O AUTORZE:

Autor tekstu:
Zdjęcia:
Grzegorz Radziwonowski
Grzegorz Radziwonowski
Ciągle w siodle, bez względu na to, czy był to kiedyś rower XC, czy częściej gravel jak obecnie. Nie boi się zmian i nowych wyzwań.

Czytaj dalej

Podobne artykułu

[dis2]
0
Would love your thoughts, please comment.x