Zapraszamy do naszej galerii. Oto on – Canyon Inflite CF SLX w całej okazałości.
Canyon Inflite CF SLX to zbiór wielu nietypowych detali, które decydują o jego wyjątkowości. Jedną z nich jest nisko umieszczony zacisk siodła, pozwalający na użycie dłuższej sztycy.
Śruba podsiodłowa do regulacji wysokości dostępna jest od dołu. Dzięki temu sztyca, blokowana niżej, może lepiej pracować. Przy okazji śrubę trudniej zachlapać błotem.
Garb na rurze górnej ramy to nie tylko wyróżnik wizualny. Kształt ułatwia przenoszenie roweru na ramieniu.
Tylne widełki spłaszczono, by podnieść komfort jazdy. Zadbano jednocześnie o dużą ilość miejsca na opony.
Widełki tylne dodatkowo cofnięto, również po to, by podnieść ich elastyczność, ale i usztywnić bocznie.
Haki przystosowane są do osi sztywnej 12 mm, napęd to Sram Force 11.
Ramiona korby nie tylko wykonane są z karbonu, Quarq Prime Carbon przygotowany jest też do montażu miernika mocy.
Mały, praktyczny detal – łańcuch przed spadnięciem chroni ogranicznik Canyona. Przydatny głównie przy zrzucaniu roweru z ramienia.
Dużo miejsca na oponę i błoto jest też w widelcu. Seryjne opony mierzą 33 mm, ale swobodnie zmieści się i 40 mm.
Widelec o prostych ramionach odpowiada za bezpośrednie prowadzenie roweru Canyon Inflite CF SLX.
Również oś w przedniej piaście ma średnicę 12 mm. To już standard.
Przednia tarcza w hamulcach Force ma 150 mm średnicy. Mocowanie Flat Mount, także z tyłu, w Canyon Inflite CF SLX.
Z tyłu za to znajdziemy tarczę o średnicy 140 mm.
Środek suportu osadzono w pancernej mufie. Użyto środka typu Press Fit, co pozwoliło poszerzyć mufę.
Za sztywność ramy Canyona Inflite CF SLX odpowiada też potężna główka sterowa.
W rowerze Canyon Inflite CF SLX zastosowano lekki, zintegrowany kokpit – mostek i kierownica to jeden duży, karbonowy element.
Mostek blokowany jest za pomocą dwóch śrub imbusowych.
W rowerze seryjnie zastosowano karbonowe koła Reynolds Assault LE, przystosowane do opon bezdętkowych.
Z pudełka jednak rower wyjeżdża na dętkach. Ale wentyle do tubelessów dostajemy w zestawie.
Za wygodę w dużym stopniu odpowiada karbonowa sztyca z dużym zakresem regulacji i siodło.
Model kosztuje 18199 zł i dostępny jest w rozmiarach od 3XS do XXL (osiem różnych).
Całą kolekcję znajdziecie na canyon.com
Pełną specyfikację roweru znajdziecie tutaj
Pod tym adresem szukajcie naszego testu starszej wersji aluminiowej!
INFORMACJE O AUTORZE:
Zdjęcia: