BMC Gran Fondo GF02 105 – Prezentacja

Gran Fondo 02 105 jest jednym z wariantów osprzętowych szosówki klasy Endurance od BMC. Z pozoru rower bardzo grzeczny, bo i nie ma tarczówek, i nie ma elektroniki w przerzutkach. Im bardziej patrzymy na detale, tym bardziej widać, że to przemyślana, starannie zaprojektowana konstrukcja, która ma udowodnić, że rower szosowy może być wygodny. Mniej pochylona sylwetka, szeroka kierownica i tricki konstruktorskie, gubiące niechciane drgania gdzieś pomiędzy kołami a punktami styku z kolarzem. Z przyjemnością zabieramy się za test tego roweru.


„Swiss Design and Development” – Szwajcarzy są dumni ze swoich produktów. 



Punkty istotne w tłumieniu drgań – haki widelca, haki tylnego koła wraz z całym trójkątem oraz sztyca z odsuniętym jarzmem. To trzy kluczowe elementy, które decydują o komforcie Gran Fondo. 



Górne widełki są płaskie i odgięte tuz przy połączeniu z rurą podsiodłową. 



Jedenastka z tyłu w wykonaniu Shimano 105. Kaseta o zakresie 11-32 oferuje bezpieczne biegi w góry dla słabszych w nogach.



Dźwignie 105 dają wygodne oparcie, a hamulce są w stanie bezpiecznie zatrzymać nawet cięższych kolarzy. 



Kierownica jest szeroka i wygodna. Mostek siedzi wysoko i wymusza stosunkowo wyprostowaną pozycję. 



Opony Continental Ultra Sport o szerokości 25 mm to kolejny komponent ułatwiający życie na Gran Fondo. 



W okolicy suportu rura podsiodłowa mocno się rozszerza, tworząc szerokie i stabilne podparcie dla korb i tylnego trójkąta. 



BMC Gran Fondo 02 105 kosztuje 11.409 zł. Z wrażenia zapomnieliśmy go zważyć przed zdjęciami, a jeśli jesteście ciekawi jego wagi, szukajcie pełnego testu w nadchodzących wydaniach Magazynu BIKE!

Informacje o autorze

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński, l.kopaczynski@magazynbike.pl

Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »